Termeni și condiții
Termeni si conditii pentru returnarea produselor
www.helvetia.com.ro va recomanda citirea cu atentie a termenilor si conditiilor pentru folosirea in conditii adecvate a site-ului. Vizitarea si/sau comandarea produselor acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. S.C. Helvetia Luxury Watches S.R.L., proprietara a marcii www.helvetia.com.ro isi rezerva dreptul de a face modificari ale acestor prevederi, fara o notificare prealabila catre utilizatori. Utilizatorii vor avea permanent acces la termenii si conditiile de utilizare ale site-ului, accesand pagina "Termeni si conditii" in orice moment.
Precizari prealabile
Preturile sunt exprimate in RON, iar TVA-ul este inclus in pretul afisat. Pretul final platit de client este format din pretul de achizitie al produsului, la care se adauga costul de transport. Helvetia Luxury Watches nu percepe nicio alta taxa suplimentara. Toate produsele vor fi livrate in limita stocului disponibil. Voucherele sau alte modalitati de fidelizare nu sunt transferabile si nu pot fi cumulate.
Livrarea coletelor se face in 24-48 de ore, zile lucratoare, din momentul in care coletul pleaca din sediul Helvetia Luxury Watches (nu de la plasarea comenzii).
Politica de confidentialitate si de securitate a datelor
Helvetia Luxury Watches S.R.L. se angajeaza sa nu transmita datele personale ale utilizatorilor site-ului catre terti, mai putin catre colaboratorii directi, unde accesul la anumite date este necesar pentru realizarea serviciilor (servicii de email marketing/newsletter, procesatori de plati, companii de curierat etc.). www.helvetia.com.ro garanteaza securitatea si confidentialitatea datelor gazduite si transmise prin sistemul sau informatic. www.helvetia.com.ro va folosi datele personale ale utilizatorilor in scopul de a-i notifica asupra ofertelor promotionale si asupra noutatilor prin newsletter-ul site-ului si de a transmite cupoane, felicitari sau alte mesaje. Datele personale introduse de utilizatori sunt necesare pentru confirmarea comenzii, pentru livrarea produselor comandate si pentru o colaborare ulterioara optima intre www.helvetia.com.ro si clientii sai. Daca clientul nu mai doreste primirea newsletter-ului, se poate dezabona printr-un simplu click pe link-ul primit prin email de la webshop@helvetia.com.ro.
www.helvetia.com.ro nu vinde, nu ofera, nu face schimb de adrese e-mail obtinute prin intermediul acestui site, nu divulga adresa dumneavoastra de e-mail altor persoane care acceseaza paginile acestui site, fara acordul dvs explicit. In concordanta cu legile aplicabile in Romania, www.helvetia.com.ro declina orice raspundere privind garantiile directe sau indirecte, inclusiv caracterul comercial al produselor.
www.helvetia.com.ro isi rezerva dreptul de a refuza servicii, de a anula conturi, de a sterge sau modifica continutul site-ului sau a contului personal sau de a anula comenzi fara nici o restrictie sau anuntare prealabila.
Drepturile de autor
Intregul continut al www.helvetia.com.ro este protejat conform legii dreptului de autor si a legilor privind dreptul la proprietate intelectuala si industriala. www.helvetia.com.ro este marca inregistrata a S.C. Helvetia Luxury Watches S.R.L. Folosirea fara acordul scris a oricăror elemente apartinand site-ului www.helvetia.com.ro se pedepseşte conform legilor in vigoare. Continutul acestui website (text, grafica, logo, iconuri, imagini) sunt proprietatea S.C Helvetia Luxury Watches S.R.L. si cad sub incidenta dreptului de autor prevazut de legea romana. Dreptul de autor pentru anumite texte (articole) sunt reproduse sau adaptate de noi cu acceptul autorilor mentionati la sfarsitul acelui text. Dreptul de autor pentru siglele si sloganele partenerilor si colaboratorilor nostri le apartin acestora, si sunt reproduse cu acceptul lor.
Pentru a raporta orice problema legata de drepturile de proprietate intelectuala va rugam sa ne scrieti la adresa office@helvetia.ro.
Declinarea responsabilitatii
Produsele prezentate pe site sunt cu titlu de exemplu, iar anumite caracteristici pot diferi fata de poze (culoare, aspect, ...). Echipa www.helvetia.com.ro incearca sa va prezinte cat mai detaliat si corect produsele si sa respecte acuratetea informatiilor. Totusi, www.helvetia.com.ro nu garanteaza ca descrierea produselor si a serviciilor precum si continutul acestui website este lipsita de erori, completa si actuala. S.C. Helvetia Luxury Watches S.R.L. nu-si poate asuma responsabilitatea ca toate produsele expuse sunt disponibile in stoc. Din acest motiv, firma isi rezerva dreptul de a nu onora comanda daca produsele nu mai sunt disponibile. Daca un produs oferit de magazinul nostru nu corespunde descrierii sau este trimis eronat, clientul poate cere returnarea contravalorii, dar nicio alta despagubire suplimentara.
Garantia produselor:
Toate produsele comercializate de catre www.helvetia.com.ro beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare. Produsele sunt noi, in ambalaje originale si beneficiaza de garantia legala de conformitate.
Produsele cumparate prin intermediul www.helvetia.com.ro beneficieaza de garantia obisnuita pe o perioada determinata a fiecarui produs în parte. Astfel, fiecare produs livrat va fi însotit de certificatul de garantie sau declaratie de conformitate cu specificatiile producatorului sau ale importatorului.
Stergerea seriei (serial number S/N) partiala sau totala de pe produse duce la pierderea garantiei. Costul transportului se achita in felul urmator: consumatorul suporta cheltuielile de transport la trimiterea produsului in service, iar Cupio.ro achita taxele de curierat la trimiterea produsului catre client.
Conditii pentru returnarea produselor
Dorinta www.helvetia.com.ro este ca produsele ce vi le oferim sa fie in deplina concordanta cu nevoile dumneavoastra. In caz contrar, conform Ordonantei nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se returneaza in 14 zile calendaristice de la primirea coletului: "Cu excepţia cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuşi produsele,consumatorul returnează produsele sau le înmânează profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist să recepţioneze produsele, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu art. 11. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile" .
Notificarea se va data, semna si trimite de catre dvs. prin e-mail la adresa: office@helvetia.ro sau la adresa firmei S.C Helvetia Luxury Watches S.R.L., Calea Victoriei nr. 68-70, Sector 1, Bucuresti. In situatia mentionata mai sus, clientii nostri pot returna, in termenul prevazut mai sus, produsul cumparat, fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura. In cazul in care produsul are semne de folosire si uzura, conform Ordonantei 34/2014 " Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor" .
S.C Helvetia Luxury Watches S.R.L. se obliga sa restituie clientului sumele incasate pentru produsele returnate, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea notificarii de retur. Conform legii, clientul poate să se retragă din contract printr-o declarație neechivocă, prin orice metoda doreste: email, postal, verbal etc.
Cheltuielile de expeditie, in cazul returului, vor fi suportate conform Ordonantei 34/2014, de catre consumator: "Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor". Suma inapoiata clientului nu include costurile de transport sau de ramburs, ci doar valoarea de achizitie a produsului. Toate produsele returnate pentru care se returneaza suma integrala inapoi trebuie să fie într-o stare perfecta, fără urme de utilizare vizibile si cu certificatul de garantie in original.
Potrivit noii Legi 249/2015, Art. 16, punctul 8, "se interzice conditionarea, sub orice forma, a drepturilor legale ale consumatorilor referitoare la produsul cumparat de pastrarea ambalajului.” Conform prevederii OUG 34/2014 „utilizatorul final este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru utilizatorul final în a-și exercita dreptul de retragere.” Drept urmare, in cazul in care consumatorul returneaza produsul intr-o stare ce diminueaza valoarea acestuia, comerciantului i se permite sa scada o parte din suma returnata clientului.
Informatii, Comunicari
Cei care viziteaza site-ul www.helvetia.com.ro, pot face comentarii si orice alte comunicari pe formularele de contact si/sau comanda, pot impartasi informatii sau pareri pe forumul fiecarui produs in parte sau pe adresa de e-mail office@helvetia.ro atat timp cat continutul acestora nu este ilegal, obscen, amenintator sau defaimator. In cazul in care ne sunt trimise informaţii, materiale, documente, prin orice metoda posibila incluzand e-mail, posta, formulare online, se va considera ca utilizatorul confera societatii S.C. Helvetia Luxury Watches S.R.L. dreptul nelimitat, gratuit, irevocabil de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, de a distribui şi prezenta aceste informatii prin orice mijloace.
Comenzi telefonice
Plasarea comenzilor telefonice se realizeaza pe propria raspundere. www.helvetia.com.ro nu este raspunzator pentru eventualele erori/neintelegeri privind adresa, numar de telefon, produse, nuante de culori etc.
Comenzile nu se cumuleaza
Fiecare comanda plasata este de sine statatoare. Nu se pot plasa mai multe comenzi, iar ulterior sa se cumuleze.
De ex.: Daca un client plaseaza 2 comenzi, ambele cu taxa de curierat, atunci comenzile vor fi coletate separat si va achita taxa de curierat pentru fiecare. Fiecare colet va contine produsele pe care clientul le-a adaugat in comanda respectiva.
Disponibilitate produse
Produsele se livreaza in limita stocului disponibil.
Anulare comenzi
Exista situatii in care o comanda nu poate fi livrata clientului, din diverse motive (produs indisponibil, nerespectarea kiturilor, date livrare incomplete/incorecte etc.). In acest caz, clientul este contactat telefonic de catre un reprezentant Call Center. In cazul in care clientul nu raspunde la telefon, atunci va primi instiintare in scris, printr-un email, cu situatia in cauza si solicitarea de raspuns. In cazul in care clientul nu ne contacteaza in termen de 48 ore (zile lucratoare), printr-un reply la mailul de instiintare sau telefonic la +4.0723.186.430 (de luni-vineri, intre 10:00-19.00), comanda este anulata automat in sistem.
Conciliere clienti nemultumiti
Daca aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita la numarul +4.0723.186.430 (de luni-vineri, intre 10:00-19:00), trimitand un email la adresa webshop@helvetia.com.ro. Termenul in care vi se raspunde la reclamatie este de 24-48 ore (zile lucratoare).
Fraudele
Orice incercare de a accesa date personale ale altui utilizator sau de a altera/modifica continutul www.helvetia.com.ro, de a afecta serverul pe care ruleaza site-ul va fi considerata tentativa de frauda, S.C Helvetia Luxury Watches S.R.L. rezervandu-si dreptul de a pune in miscare plangerea penala impotriva celor care au incercat faptele descrise mai sus. Frauda constituie si plasarea unei comenzi cu adresa falsa sau date de identificare false. In acest caz vor fi anuntate organele competente pentru a solutiona cazul.
Litigii
S.C. Helvetia Luxury Watches S.R.L., proprietara a www.helvetia.com.ro va face tot posibilul ca toate neintelegerile privind orice tip de disputa intre parti sa fie rezolvata pe cale amiabila de catre reprezentantii lor. In cazul in care rezolvarea neintelegerilor nu este posibila pe cale amiabila, solutionarea litigiilor va reveni instantei judecatoresti competente din Romania.
Termeni si conditii pentru returnarea produselor
Conform Ordonantei nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se returneaza in termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului.
In situatia mentionata mai sus, clientii pot returna, in termenul prevazut mai sus, produsele cumparate:
Accesorii
cu eticheta originala;
fara urme de utilizare, fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura;
fara ambalaj deteriorat, zgarieturi
sa fie sigilate
Ceasuri
cu eticheta originala;
cu toate accesoriile aferente;
cu certificatul de garantie, in original;
fara urme vizibile de deteriorare;
fara interventii neautorizate sau care nu respecta indicatiile de utilizare ce insotesc produsele;
fara ambalaj deteriorat, zgarieturi, socuri mecanice/ electrice.
Daca produsul returnat a fost insotit de un cadou, se returneaza si respectivul cadou. Daca ati achizitionat mai multe produse de acelasi fel si doriti sa le returnati pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul produselor fiind acceptate doar in cazul in care sunt sigilate (in cazul produselor sigilate de catre producator, cu scopul de a proteja continutul). Potrivit noii Legi 249/2015, Art. 16, punctul 8, "se interzice conditionarea, sub orice forma, a drepturilor legale ale consumatorilor referitoare la produsul cumparat de pastrarea ambalajului.”
Conform prevederii OUG 34/2014 „utilizatorul final este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru utilizatorul final în a-și exercita dreptul de retragere.” Drept urmare, in cazul in care consumatorul returneaza produsul intr-o stare ce diminueaza valoarea acestuia, comerciantului i se permite sa scada o parte din suma returnata clientului.
S.C Helvetia Luxury Watches S.R.L. se obliga sa restituie clientului sumele incasate pentru produsele returnate, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea notificarii de retur, pe baza formularului de retur, completat de catre client. In formularul de retur se completeaza datele si contul bancar al titularului. Acest formular de retur este doar un model. Conform legii, clientul poate să se retragă din contract printr-o declarație neechivocă, prin orice metodă dorește: email, poștă, verbal etc.
Rambursarea poate fi intarziata pana cand coletul retur este receptionat de catre www.helvetia.com.ro sau pana la receptionarea unei confirmari de expediere a coletului catre www.helvetia.com.ro, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.
Cheltuielile de expeditie vor fi suportate conform Ordonantei 34/2014 "Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor". Suma inapoiata clientului nu include costurile de transport sau de ramburs, ci doar valoarea de achizitie a produsului. Toate produsele returnate, pentru care se returneaza suma integrala inapoi, trebuie să indeplineasca, de asemenea, conditiile mentionate mai sus.
Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea unui retur in cazul unor retururi repetate savarsite de client si in cazul in care produsele returnate nu indeplinesc conditiile de retur prevazute mai sus.